dijous, 28 de juliol del 2011

Final de campaments

Hola famílies!

Recordeu que aquest diumenge els pares, mares, tiets, tietes, avis, àvies, etc., dels Castors, Llops i Ràngers heu de ser a les 12h al campament per fer un dinar tots junts i recollir els vostres fills!

Si no teniu gaire clar com arribar....no patiu, hi haurà indicacions fins el campament una vegada hagueu passat Borredà.

Heu d'anar direcció Berga fins arribar a Borredà. Creueu el poble (és un carrer només) i quan arribeu a la bifurcació, NO aneu direcció Ripoll/Les Lloses....HEU D'ANAR direcció Alpens. Aparqueu els cotxes a un costat de la carretera just abans d'arribar a un pont petit (a l'altre banda hi ha un càmping). El camí cap el campament està justa  mà dreta del pont.

Ànims! I si us perdeu....feu un truc al: 680.63.70.05

Ens veiem diumenge!!!!

3 comentaris:

  1. Es genial tenir noticies vostres a traves del bloc .FELICITATS SUO GENIALS

    ResponElimina
  2. Bondia! Vaig estar al Cau als anys 60. tenia un CD amb les fotos antigues del CAU on sortia jo i també els meus companys llobatons. Si us plau, em podeu dir si es poden descarregar les fotos d'algun lloc? O em podrieu enviar una copia per wetransfer? osselin@gmail.com EL CD es del 50 aniversari del Cau. Sóc el Josep Fàbrega i era company als llobatons del Carles Dolz, Jesus Comellas etc.Gràcies.

    ResponElimina